Veelgestelde vragen

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Heb je op een weekdag voor 15:00 besteld? Dan doen we er alles aan om je bestelling dezelfde dag te verwerken en de volgende werkdag te laten leveren door onze koerier DPD. Mocht er een vertraging zijn, laten we jou dit zeker weten. Houd er rekening mee dat EroKliniek zelf géén logistiek bedrijf is en we dus afhangen van onze externe partner DPD.

Is er een minimumbedrag om te bestellen?

Het minimumbedrag van een bestelling is €35. Heb je toch een aankoop van een lager bedrag? Dan kan je een cadeaubon toevoegen die je in de toekomst kan gebruiken.

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Yes! Wil je vermijden dat je bestelling bij je buren of ouder(s) terechtkomt?

Contacteer ons op webshop@erokliniek.be en we bespreken de opties om je bestelling in ons hoofdkantoor (St-Niklaas) op te halen. 

Zijn bestellingen/leveringen anoniem?

Uiteraard. We leveren in discrete dozen zonder productinformatie op vermeld. Je persoonsgegevens worden enkel gebruikt om je betaling te verwerken en om je bestelling te versturen. Het retour-adres op de bestelling is van ons extern magazijn.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, help!

Neem onmiddellijk contact op met onze klantendienst door een e-mail te sturen naar webshop@erokliniek.be, en vermeld je bestelnummer (deze vind je terug in je bestellingsmail).  

Als wij de bestelling reeds verzonden hebben, is aanpassen niet meer mogelijk.

Retourbeleid

Kan ik een bestelling terugsturen?

Omwille van hygiënische redenen, kan je onze erotische producten niet retourneren. Het zou niet gezellig zijn om te weten dat onze producten al gebruikt zijn, toch?

Is er een artikel defect? Lees dan verder hieronder.

Ik wil een defect melden

Om een retour aan te melden wegens defect, stuur je een e-mail naar webshop@erokliniek.be, omschrijf het defect en bezorg ons de nodige foto's. 

Na aanvaarding van onze klantendienst en onze fabrikant, zal je instructies ontvangen om het defecte product terug te sturen. 

Deze procedure duurt ongeveer 14 dagen, aangezien onze fabrikant rechtstreeks instaat voor het afhandelen van defecten.

Waar vind ik het volledige retourbeleid?

Betaling

Welke naam komt er op mijn bankafschrift?

Deze vraag krijgen we dagelijks ;-). Op je bankafschrift komt er een referentie "MOLLIE-EROKL-RINGOIR ASSOCIATES".

Als je een detective in huis hebt, raden we je aan om geen bankafschriften te laten rondslingeren.

Huwelijkscadeautje? Betaal dan niet met je gemeenschappelijke rekening, want ook dat horen we vaak ;-)!

Over ons

Wie zit er achter EroKliniek Vlaanderen?

EroKliniek Vlaanderen is een project van een grotere holding, "RINGOIR & ASSOCIATES".

Deze holding is actief in het uitbaten van centra voor geestelijke gezondheidszorg en relationeel/seksueel welzijn.

Een zusteronderneming is www.relatiekliniek.be, een instelling voor relationeel en seksueel welzijn.

Wanneer zijn jullie ontstaan?

Onze holding bestaat al sinds 2014. We bieden al een aantal jaren relationele en seksuele hulpverlening aan.

Sinds mei 2021 merkten we echter dat er enorm veel vraag is naar kwalitatieve erotische toys, vandaar onze beslissing om zélf een gamma uit te werken.

Zoeken jullie nog medewerkers?

Heb je interesse in de Ero-wereld? Contacteer onze hoofdzetel op info@ringoir.associates en we horen graag je verhaal.

Contacteer onze klantendienst

Via e-mail

Je kan ons enkel bereiken via e-mail op webshop@erokliniek.be of via de contactpagina bovenaan onze website.